maandag 21 februari 2011

Mijn stoffenbuit

Kermis in Landen

6 opmerkingen:

  1. meen je dat nu dat je al dit moois op de kermis vond?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij was het Kermis in dat winkeltje,ik kon er niet van over.Een simpel decorwinkeltjes met verfpotten, matten, laminaat, behang, gordijnen etc...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt verliefd op die winkel, jammer dat de voorraad daar bijna op is...en dat er niet meer van die winkeltjes bestaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai ik ook, zou zo terug gaan maar eerst mijn buit hier nog leegmaken. Hopen dat ze nog stofjes bij vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woww, leuke retrostofjes zeg, waar vind ik het adres van dat winkeltje ? Ik heb aangetrouwde familie in Landen wonen, dus kan interessant worden als we eens een bezoekje brengen, om een ommetje te maken naar dit winkeltje...

    BeantwoordenVerwijderen