woensdag 16 februari 2011

Secret Valentine

Maandag was het weer "Het Leuvens stiksel", Op Valentijn de uitwisseling van de kadotjes voor onze Secret Valentine. Spannend om een kado te krijgen maar ook te maken natuurlijk. Ik maakte een broodmandje (handleiding hier), schriftkaft (handleiding hier) en omdat ik voor mijn venteke cake had gemaakt, stopte ik dit er ook maar bij. Ondertussen heb ik van mijn secret Valentine Elisanna een fototje gekregen. Bedankt!


Hier is alvast mijn valentijn kadoktje dat ik kreeg van Ilse, onze wally en een bijhorend zakje.

2 opmerkingen:

  1. Zalige walvis! En jij nog eens bedankt voor mijn secret valentine, ik probeer als ik eraan denk er nog eens een fotootje van te maken. De cake is helaas al op (njam, njam), het prachtige schriftje is al goed in gebruik (ik noteer er de kindermaten en patroonmaatjes in) en het broodmandje heeft al gepronkt op de ontbijttafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, ben blij dat je ze leuk vond. Foto's mogen altijd voor mijn blogske.

    BeantwoordenVerwijderen