maandag 14 maart 2011

Rokje en zeverlap

Basketavond is stikselavond bij mij thuis. Home alone en de kindjes in bed. Weer een productieve avond en het verstand op nul. Een simpel rokje naar het rokje voor Frouke en een zeverlap.


Een rokje maakte ik uit de spons stof uit Landen. Moeilijk om te combineren met haar zomerkleren van nu, ik zal ne keer doel gericht moeten gaan winkelen. Ocharme dat kind op haar sandalen naar buiten :o) gelukkig scheen het zonneke zaterdag.

Mijne zoon is echt ne zevervent, amai zijn kleren zijn altijd klets nat. Ik ging dus op zoek naar een voorbeeld van een zeverlap om niet altijd een slabber aan te doen. Ik vond dit patroon via miss stik die er ook maakte. Nu heb ik ook iets gevonden om te zeefdrukken op het volgende stiksel. Dus volgende stikavond massa`s zeverlapjes maken.




7 opmerkingen:

  1. madre mia, wat een schoon stofke voor dat rokske!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zalig je rokje en handig dat zeverlapje. Moet ik ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat rokje is SUPER in dat stofje... Helemaal jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supercool stofke voor dat rokje! Waar heb je dat gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi rokje! En schitterend idee om zeverlappen te gaan zeefdrukken. Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen