donderdag 26 mei 2011

Handleiding lunchzakje



Nummer 2, was het kadotje voor mijn zus haar verjaardag, een lunchzakje. Snel even stap voor stap een handleiding


Nodig:

  • Tafelzeil
  • Velcro
  • Stikmachine
Simpel in enkele stappen
  • Snij 2 lapjes, 33 cm op 28 cm met 2 uitsparingen onderaan van 5 cm op 5 cm
  • Snij 2 stukjes velcro van 7 cm en plaats op de juiste plaats. Voor het ene lapjes in het midden en 2 cm van boven kant, horizontaal. Voor het andere lapjes, verticaal in het midden, 7 cm van bovenkant.

  • Stik de 2 lapjes met de goed kant op elkaar, aan 3 kanten, laat de uitsparingen open

  • Druk de openingen van de uitsparingen open en stik op elkaar 

  • Draai het zakje binnenste buiten
  • Stik nu van boven naar beneden de zijkanten van het zakje, 4 x. Ik trek geen lijntjes, ik duid aan vanwaar tot waar ik moet starten, 4,5 cm vanuit de 2 gestikte zijden

  • Als laatste, plooi de bovenzijde +/- 1 cm om en stikken




Voila klaar is je lunchzakje +/- 30 minuten




4 opmerkingen:

  1. Dit ga ik ook eens proberen. Bedankt voor de tutorial, het resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt inderdaad snel te gaan, nu nog het juiste materiaal vinden en dan hop met het zakje blinken op het werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de handleidiing. Dat ga ik zeker en vast ook eens uitproberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een super leuk idee ! ga ik zeker proberen. :)
    bedankt voor de handleiding en het idee !

    BeantwoordenVerwijderen