maandag 12 december 2011

eigen patroontje

Ik ben zot van de salopette van moonkids. Ik vond geen mooi patroon dus heb het dan maar overgetekend. Met nog enkele aanpassingen is dit al een goed begin.
Stof: Pauli, soort fleece met badstof look, lekker warm in de winter dus
Patroon: de stikdoos ( als het op punt staat scan ik het in voor jullie)



Hij mag worden wat hij wil ... maar toch liever basket :o)
Nu nog mooie foto's op mijn blogje want amai, binnen foto's en dan nog eens ons goed fototoestel dat stuk is. De resultaten zijn maar poverkes. 



12 opmerkingen:

  1. waw!!! dat patroontje wil ik wel! het is prachtig!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Salopettes zijn geweldig! Heel mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK kijk al uit naar dat patroon!!!
    Echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is mooi! Ik hoop dat het je lukt om het patroon met ons te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi gedaan! hier ook een zwak voor moonkids

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik ontdek net je blog. Ik ben op zoek naar een patroon voor een salop en vind deze werkelijk fantastisch. Zou je dit patroon nog kunnen delen? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen