donderdag 5 mei 2011

Tasjes !!

Al 2 dagen flink gestikt, dinsdag op Het Leuvense Stiksel en gisterenavond begonnen aan mijn moederdag cadeau. 
Dinsdag was het 1 jaar Stiksel. Iedereen had hapjes voorzien en drank was er ook voldoende. Er werd toch nog gestikt, Ik kreeg zelfs mijn toilettasje af. We deden dit met deze handleiding.
Mama Saartje was al begonnen aan haar moederdag tas en ik vond dat ook een schitterend idee. Buiten mijn Messenger bag had ik me nog niet echt gewaagd aan een tas nochtans staan er genoeg op mijn to do list. Het werd de handleiding van de Spaanse tas, hier gevonden, niet op mijn to do list maar leuk om te doen, voor mij +/- 3uur.

 Ik maakte zelfs een gsm zakje en een gewoon.




6 opmerkingen:

  1. blij dat ik je kon inspireren. Ik ben iets minder ijverig, maar de buitentas staat in elk geval wel al in elkaar. Voering volgt vanavond...
    Je mama zal er blij mee zijn, en hopelijk die van mij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi, de stof van je spaanse tas doet het hem ook, ze staat oon op mijn verlanglijstje en het toilettasje ook, misschien maar eens aan de slag gaan , jij was alvast heel ijverig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh grote fan van je spaanse tas!! echt knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal fan van die mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tas en die stof maakt het super!

    BeantwoordenVerwijderen