zondag 6 november 2011

Saint Jules is in het land

Ik heb me weer laten gaan in mijn Jules fantasie, ik zeg het nu al zelf voor mijn man het kan zeggen, dit is er weer over zeker? Maar weer zo leuk om te maken. Mijn collectie Jules kleren is weer uitgebreid.




Voor de verjaardag van Jules ha dik aan de Juf gevraagd wat ze kon gebruiken voor Jules. In de vakantie mocht Jules mee op logie komen om nog enkele stuks te maken.  Tot 2 keer toe brak mijn naald van mijn overlock en zat ik zonder imbussleutel om hem te maken. Maar nu zijn ze af en uit mijn hoofd.
Verkleedkledij: Jules the draak
Ik recykleerde een muts die ik ooit maakte voor Joppe. 
Sinterklaas kledij:
Jammer dat ik geen gouden tierlantijntjes had





Een jasje en een badjas:

Voila de hele collectie nog eens op een rijtjes:




24 opmerkingen:

  1. ooooh dit is geweldig !
    Wat een grappig kereltje is Jules en voorzien dus van een hele kleerkast vol !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!!!!! Ik ben fan van het sinterklaastenueken!

    Wij hebben thuis een mini-Juleken! Zijn garderobe beperkt zich tot twee tenuekes! De alomgekende paarse broek en streepjespyama!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sinterklaaskleren. Niet te doen, zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal knettergek maar helemaal geweldig!!!! Die Jules is de gelukkigste pop in de hele wereld dat zie je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow helemaal geweldig. Ik heb aan de juf ook beloofd om Jules z'n garderobe nog wat uit te breiden. Waar haalde je de patroontjes, of tekende je alles zelf?

    groetjes Florence

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoo schoon. Die sint-outfit is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Sint is super, azo schoon allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. allé jong, geweldig!! De fantasie van de kinderen slaat door dit nu helemaal op hol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jules heeft chance man ! En Jules als Sint, de max !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend, moesten mijn kids dat zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai, wat een garderobe! Stuk voor stuk geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maak jij kleertjes voor de grote jules? of is het een klein exemplaar?? zou u enkele patroontjes willen delen??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super seg! Hier ook een mini Jules in huis die het liefst in zijn blootje rondloopt (;-))maar vanaf april (wanneer Fien naar school gaat) komt het grote exemplaar wsl ook terug over de vloer! En dan... Kom ik jou ideetjes stelen (als ik mag tenminste)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! Hier ook grote fan van de sinterklaasoutfit!
    Mirte heeft dit jaar helaas een andere klaspop: Rikki. En die zijn maten heb ik nog niet kunnen bemachtigen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk, een eigen kleerkast voor Jules. Alle kleertjes zijn zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel heel mooi!! heb je toevallig patroontjes getekend? Ik zou voor onze klas Jules ook wel wat willen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig gedaan! De school boft maar met zo'n mamma als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is super !! Ik ben zelf Juf en heb Jules ook in de klas. ik ga ook eens op zoek naar een mama of oma die dit voor mij kan maken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ben een jaloerse juf.... je kan je eigen bedrijfje kledij voor Jules beginnen.. (euhm echt moest je erover denken ik ben klant nr1 hoor!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super !!! hier ook een jaloerse kleuterjuf van de julesklas.
    als je de patronen wilt delen mag je mij altijd mailen charlottethijs@msn.com
    de kleuters en jules zullen je dankbaar zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ojee ik heb me er ook aangewaagd maar hier moet. Jules in de klas vblijven dus nu vroeg ik de maten aan iemand die jules onlangs thuis had en zei vertelde dat jules vanaf zijn armen nog 20 cm groot is maar voor de kazuivel dat wit van zijn sint tenu lijkt me dat zo kort te vallen ofwel beeld ik me dat bentje groter in dan hij is :s hoelang was jou onderstuk? Groetjes dorien

    BeantwoordenVerwijderen