zaterdag 24 december 2011

Mijn kerst kadotjes

Om een massa kadotjes te vermijden bij het familiefeest trekken we elk 1 naam. Maar je mat dat weer eens zien, er staan hier 2 grote zakken klaar en dan komen de kadotjes van de rest van de familie nog. Maar het is toch genieten om kadotjes te geven en natuurlijk ook maken. Hopelijk kijkt niemand van mijn familie nog op mijn blogje. 
Mijn secret family member is mijn schoonzakje!
 eigen patroon, tas voor naar school te gaan
 toiletzakje volgens oontje
klein ritstasje en natuurlijk oorbellen en ring in fimo

Mijn nieuwe aanwinst mexicaans tafelzeil kwam al van pas. Ook voor een vriendin die gek is op kitch kitchen.


Voor Meneer de stikdoos, die al heel lang klaagt dat ik nooit is voor hem maak, een t-shirt geflockt.

Jullie kerstkado komt nog, het patroontje van de salopette.
Fijne kerst!


1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke cadeautjes heb jij gemaakt, ík zou er erg blij van worden hihi.
    Veel plezier met Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen